Deze nacht lid geworden van het forum. Ken de site nog uit het verleden maar had al een paar jaar niet meer op OO gekeken...
Gilles is de naam hier op het forum. Niet mijn echte naam maar er zijn zoveel mensen die me zo noemen dat ik er gewoon naar luister. Woon in Zwijndrecht met een behoorlijk uitzicht aan de voorkant richting ZW en aan de achterkant van N tot Z. Mooie plek dus om foto's te maken uit het raam Helaas niet de hele dag de tijd om foto's te maken; er moet ook nog gewerkt worden. Werk hier in de buurt bij de verkeersleiding van het rangeeremplacement Kijfhoek.
Eén van mijn grootste hobby's is fotografie. In oorsprong treinen (verrassend met mijn werk) en landschappen maar ook weer heeft mijn aandacht (vroegâh op de lagere school al). Dus als ik iets interessants zie dan probeer ik mijn camera er op te richten. Heb daarbij als grote voordeel dat er niemand aan me vraagt om eens tijd aan haar te besteden; alleen 2 katten wonen er hier in huis en die zorgen wel dat ze genoeg aandacht krijgen.
Werk zelf met een Sony A100 met een 18-70mm en een 55-200mm lens, beide voorzien van een UV-filter. De beste aankoop die je als (weer)fotograaf kunt doen naar mijn idee.
Mocht ik ooit genoeg geld hebben dan staat een vakantie naar Thunder-Alley (en het liefst daarna nog naar de Tornado-Alley) op het verlanglijstje.