Ik ben de komende dagen (tot en met maandag) vrij weinig online. Heb computerproblemen. Enkele dagen geleden laadde spontaan mijn Aero-thema op Vista niet meer, waardoor ik zat opgescheept met een thema uit de Windows 2000-reeks. Ook laadde het systeem zeer traag op opstartende programma's waardoor ik meer vastliep dan computerde.
Ik had eerder al problemen met Vista. Mijn Weather Display, het programma voor mijn weerstation om gegevens te uploaden, moet op Vista gerund worden als Administrator. Ik moet dus steeds iedere actie die ik uitvoer goedkeuren. Als mijn moeder - goedwillende - de PC weer aanzet om Weather Display te laten draaien, let ze dus niet op de melding, loopt weg en denk dat het goed is. Niet dus: er wordt niks geladen.
Deze twee dingen heeft mij er toe besloten de laptop om te zetten naar Windows XP. Morgen gaat de laptop weg en komt maandag weer terug. Tot die tijd zit ik op de hoofd-PC boven, waar ik ook het weerprogramma tijdelijk heb geinstalleerd zodat de metingen wel door kunnen worden gegeven.
Ik heb jammergenoeg niet de beschikking tot het chatprogramma mIRC, dus kom weinig in de chat (en zal dan ook via de webchat komen ).
Tot maandag!
Christian
check deze link: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/n...5d3eae1043.mspx
Misschien heb je er nog iets aan, of iemand anders.