Tevens is mijn site geheel vernieuwd, omdat iemand het zo leuk vond om het te hacken. Ben over gegaan naar een andere CMS Systeem genoemd "Wordpress". Dit Systeem focussed zich meer op bloggen. Kwa security is deze ook vele malen beter dan de vorige
Mocht er intresse zijn om weer eigen blogs te plaatsen zoals in het verleden op mijn oude site, dan is dit mogelijk. Vooralsnog heb ik deze functie uitgezet. De site is nog niet helemaal af, maar is wel te bewonderen op:
www.oxize.nl
Mochten er vragen zijn mail me dan op oxize@orange.nl | Gewijzigd: 20 december 2008, 22:44 uur, door Oxize
geld dus ook voor het weerstation gedeelte wat een data (, vind de optie met de records wel geinug )
Natuurlijk moet er nog veel info bijkomen de komende weken. Stukje bij beetje gaat dat wel lukken. Posten op het fotoblog gedeelte voor de chasers, fotogenieken kan nog steeds, maar komen nu min of meer als nieuws-item op de frontpage. Mocht je een accountje willen hebben laat het me even weten.
Krijg alleen alleen geen child pages op me navigatiebar. Basch maar eens lief aankijken
p.s: Dit blijft de definitieve layout hoor | Gewijzigd: 25 december 2008, 23:14 uur, door Oxize