Las er ergens iets over maar ben het al weer kwijt. De maan zou even dichter naar de aarde toe komen met wel 14% en daarbij 30% meer licht geven. Dus als je geluk hebt kun je wel hele grote maan zien.
Ik heb idd ook gelezen dat de maan nu dichterbij stond dan ooit! Dat tie meer licht gaf was volgens wetenschappers met het blote oog niet te zien... zag gisteren trouwens wel zo'n mooie kring om de maan, dat heeft met de luchtvochtigheid te maken toch?
Hier is een voorbeeld heb ik gisteren geschoten..het is een beetje moeilijk te zien want er was weinig vocht in de lucht
Even op de foto klikken voor de grote versie dan zie je het beter | Gewijzigd: 14 december 2008, 17:20 uur, door lichtpuntje
Hier is een voorbeeld heb ik gisteren geschoten..het is een beetje moeilijk te zien want er was weinig vocht in de lucht
Even op de foto klikken voor de grote versie dan zie je het beter
nette foto
( beiden )
maar corona is van de zon, de maan heeft ook een Halo.
had vorig jaar 1 op de foto gezet, ik zal eens kijken of ik hem nog in de buurt heb.
corona is soort atmosfeer van de zon ( goed te zien tijdens een zonsverduistering )
( beiden )
maar corona is van de zon, de maan heeft ook een Halo.
had vorig jaar 1 op de foto gezet, ik zal eens kijken of ik hem nog in de buurt heb.
corona is soort atmosfeer van de zon ( goed te zien tijdens een zonsverduistering )
hier foto van mij, was erg lastig op de foto te zetten, als ik de orginele foto vind op me pc, zal ik hem opnieuw bewerken ( is nog al een ongeordende zooi op me pc , ben al dagen bezig alles te archiveren maar weinig vorderingen lol )