Zijn er nog dingen waar ik aan aan moet denken? Tips ofzo??
Wel lullig als de tijd gekomen is van de gene naast je hehe of achter je, maar dat zien we dan wel weer
Maargoed kom maar op met de tips en de ervaringen!
Zijn er nog dingen waar ik aan aan moet denken? Tips ofzo??
Wel lullig als de tijd gekomen is van de gene naast je hehe of achter je, maar dat zien we dan wel weer
Maargoed kom maar op met de tips en de ervaringen!
Gordels vastzetten, goed luisteren naar de stewardesss.....en gaan met die banaan air.
Donderdag is het flink bewolkt, wat dan leuk zou zijn is te gaan filmen onder de wolken tot erboven, dan later thuis versneld monteren, wat dus een grappig effect geeft.
Donderdag is het flink bewolkt, wat dan leuk zou zijn is te gaan filmen onder de wolken tot erboven, dan later thuis versneld monteren, wat dus een grappig effect geeft.
Donderdag krijgen we te maken met stormachtige wind 8 bft dus het vliegtuig zal veel te maken krijgen met turbulentie.
Succes
Don't worry. Vliegtuigen kunnen er makkelijk tegen. Met welke airline vlieg je? vluchtnummer perhaps? 1 tip, als je online mag inchecken en een stoel kiezen, kies ereen ''voor''de vleugel. Dat is meestal wat stiller en rustiger. IK weet niet op wat voor vliegtuig type je vliegt dus veel meer info kan ik niet geven. Maar ik hoop dat het een wonderfull experiance word. Zoals KLM zegt, de reis moet net zo inspirerend zijn als je bestemming.
Alleen de slogan van onze KLM ben ik het niet mee eens.
Ik heb gevlogen met KLM vanuit maleisië in een 744M (oftewel een mixed configuration Boeing 747-400, wat inhoud dat het vliegtuig en vracht en passagiers vervoerd). De reis was alles behalve inspirerend. Met mijn lengte (1,90) heb ik erg veel last gehad van de erg weinig beenruimte op de vlucht die maar liefst 13 en een half uur duurde. Weinig entertainment, uiterst onvriendelijk personeel en een zeer lawaaiïg geluid. Dit was echt een zware domper als je Malaysia Airlines gevlogen hebt.
Ik hoop dat je buiten dat om wel erg veel plezier hebt met het vliegen, want het is iets wat bijna niet te omschrijven is.
Turbulentie is niet erg, zo iets zorgt maar zelden voor een "gevaarlijke" situatie. In meeste gevallen geeft het je een leuke kijk op hoe zwaar weer er uit ziet als je er langs, doorheen of overheen vliegt. Één tip met turbulentie: Zorg dat je je drinken in de hand houd , in het geval van een luchtzak is het niet fijn als je de inhoud van het bekertje over je kleding heen krijg (ik spreek uit ervaring )
Een goede vlucht en een fijne vakantie toegewenst!
Britse maatschappij BMI en mijn vluchtnummer is: BD104
We checken op schiphol in dus kiezen kan ik denk ik niet hehe
ik weet niet hoelang je gaar vliegen en waar naartoe?.. maar probeer niet de hele vlucht te blijven zitten.. loop zo nu en dan.. en kauwgom voor toch evt drukverschil... Al is dat tegenwoordig behoorlijk goed constant geregeld in de moderne toestellen. maar de ne mens is gevoeliger voor minimale drukverschillen dan de ander..
Zaterdag 13 december vlieg ik weer naar Canada en dan zit je ook een behoorlijke tijd in diverse type toestellen.
Success met je vlucht ,. en geniet ervan...
Groet Werner
Alleen de slogan van onze KLM ben ik het niet mee eens.
Ik heb gevlogen met KLM vanuit maleisië in een 744M (oftewel een mixed configuration Boeing 747-400, wat inhoud dat het vliegtuig en vracht en passagiers vervoerd). De reis was alles behalve inspirerend. Met mijn lengte (1,90) heb ik erg veel last gehad van de erg weinig beenruimte op de vlucht die maar liefst 13 en een half uur duurde. Weinig entertainment, uiterst onvriendelijk personeel en een zeer lawaaiïg geluid. Dit was echt een zware domper als je Malaysia Airlines gevlogen hebt.
Ik hoop dat je buiten dat om wel erg veel plezier hebt met het vliegen, want het is iets wat bijna niet te omschrijven is.
Turbulentie is niet erg, zo iets zorgt maar zelden voor een "gevaarlijke" situatie. In meeste gevallen geeft het je een leuke kijk op hoe zwaar weer er uit ziet als je er langs, doorheen of overheen vliegt. Één tip met turbulentie: Zorg dat je je drinken in de hand houd , in het geval van een luchtzak is het niet fijn als je de inhoud van het bekertje over je kleding heen krijg (ik spreek uit ervaring )
Een goede vlucht en een fijne vakantie toegewenst!
Ligt ook aan het type ja. bijv de 772/3ER, dat is een wereld van verschil. Ik ben zelf ook niet echt een fan van de combi's. Maar de rest van de vloot bij de KLM daar is de ruimte echt veel meer dan bij de meeste anderen. Ikzelf ben 1.82 en heb echt voldoende ruimte in de 737 terwijl dit eigenlijk een behoorlijk krap toestel is. | Gewijzigd: 2 december 2008, 02:18 uur, door Amarpilot