Heeft iemand nog tips voor een leuke, makkelijk te bedienen, niet te grote, goedkope camera??
Ik heb nu zelf de kodak z730... 5.0 mp 4x optische zoom en toen die tijd gekocht voor 133 euries!
Nou is het geval dat ik laatst m'n camera (die open stond) met statief en al heb laten vallen (NEE!! ... JA!! ) Ik baal d'r echt van, want het was een heerlijk cameraatje, die net een beetje meer
kon als een simpel cameraatje! Maar nu staat m'n lens dus scheef en dat geeft problemen helaas!
Nu zoek ik dus ongeveer zo'n zelfde cameraatje, voor ongeveer zo'n zelfde prijs! Wat meer megapixels zijn altijd handig, maar heeft iemand tips??
Groetjes Annet
Daar zie ik regelmatig camera's van aardige kwaliteit met rond de 7 a 8megapixels en 3tot5x optische zoom voor een prijs liggend rond de 100euro!
Zelfs bij winkels als blokker en kruidvat enzo hebben ze af en toe mooie aanbiedingen van toch best goede maar goedkope camera's
Daar zie ik regelmatig camera's van aardige kwaliteit met rond de 7 a 8megapixels en 3tot5x optische zoom voor een prijs liggend rond de 100euro!
Zelfs bij winkels als blokker en kruidvat enzo hebben ze af en toe mooie aanbiedingen van toch best goede maar goedkope camera's
Ja daar heb je zeker gelijk in... mijn huis, tuin en keuken cameraatje kon bijvoorbeeld sluitertijd instellen van "64 tot 1/1000 seconden... dat zie je volgens mij niet zo snel bij goedkope cameraatjes dat je de sluiter zo lang kan open zetten... of wel?
Heb wat lopen zoeken bij kodak naar soort gelijken cameraatjes... max is "16 seconden open...
Je hebt wel hele mooie uitgebreide compact camera's, die liggen rond de 180 tot 300 euro.
Zelf heb ik de Panasonic Lumix DMC Fz8.
Deze camera heeft sluitertijd van 60seconden tot minimaal 1/2000.
En verder 12xoptische zoom en heeeel veeel functies.
Dit soort camera's zijn alleen iets groter kwa formaat en iets duurde.
Maarja dan heb je wel goeie sluitertijd
Je hebt wel hele mooie uitgebreide compact camera's, die liggen rond de 180 tot 300 euro.
Zelf heb ik de Panasonic Lumix DMC Fz8.
Deze camera heeft sluitertijd van 60seconden tot minimaal 1/2000.
En verder 12xoptische zoom en heeeel veeel functies.
Dit soort camera's zijn alleen iets groter kwa formaat en iets duurde.
Maarja dan heb je wel goeie sluitertijd
Toevallig zag ik deze net ook op het internet staan ik hou hem in gedachten... thnx!!
HP is een goed merk, ik kan hem aanraden. Ook Sony heeft toppertjes, maar idd kijk eens bij dixons. En vraag advies, heel belangrijk. Wil je echt goed advies moet je naar een speciaalzaak (o.a fotokonijnenberg)