De uitslag van de fotowedstrijd september 2016!
De winnaar ontvangt een exemplaar van het eerstvolgende nummer van Het Weer of Bergen Magazine en zal persoonlijk benaderd worden. Tevens worden alle deelnemers opgenomen in de totaal scorelijst voor 2016 om kans te maken op een jaarabonnement van één van de genoemde magazines.
» Bekijk hier alle deelnemde foto's terug
» Nieuwe fotowedstrijd (oktober)
» Scorelijst 2016
De winnaars:
1. ikee12''Genomen op een zonnige ochtend (vrijdag 2 september) in de buurt van Heist-Op-Den-berg)"
2. studio dewolf
''Virga in Grossglockner Hochalpenstrasse (Oostenrijk) op 12 september 2016."
3. Jespert
''Op 16 september vond er een aanval plaats die de hitte zou verdrijven. De initiële verwachting was dat er buien zouden ontstaan op de vore en naar gelang het verder naar het noorden trok, af zou zwakken. Voor mijn contreien (Twente) zag het er op papier niet bijster goed uit.
In het begin van de avond borrelde het al goed boven Limbug, waarbij een opgelijnde buientrein zich vormde en richting het NNW trok. Dit gebied zou Twente nooit bereiken was mijn gedachte en ik ging slapen. Om 01:15 uur werd m'n slaap verstoord door weerlicht en ik besloot de radar te checken: er ontstonden nieuwe buien aan de zuidoostzijde van de multicell, wat mee deed besluiten om op pad te gaan. In dit bliksemarme jaar kon ik geen kans aan me voorbij laten gaan en dat resulteerde uiteindelijk in (o.a.) bovenstaande plaat. ''
Namens de crew: gefeliciteerd aan de winnaars en bedankt voor alle inzendingen! | Gewijzigd: 11 oktober 2016, 10:54 uur, door Sven