Heb mij net eindelijk eens aangemeld als lid. Al enkele jaren lees ik dit forum, vooral in de winter. Echt geweldig.
Voornaam is Frits maar velen noemen mij duccieduc.
Petje af voor jullie cq diegenen die zoveel info delen en moeite doen al die kaarten te vinden en uitleg te geven.
Ben zelf gek op vooral sneeuw. (ga het liefst zo hard mogelijk op 2 latten de berg af bv......). En mijn vrouwtje is Canadees, nou, die is pas winters gewend!! Standaard van december tot ongeveer maart halve meter sneeuw en gemiddeld min 15 en alles draait gewoon door daar.......ha, en hier is er paniek bij 1 cm.
Ik hoop dat er vannacht eindelijk weer eens wat sneeuw komt. Ik denk vaak terug aan die winter van 2010, dat er zoveel sneeuw viel dat je met je sneeuwschepje niet meer weet waar je de sneeuw moet laten in de tuin en de oprit. Heerlijk.
Is het de moeite waard dat ik nog een keer extra met de honden naar buiten ga vannacht en ga lantaarnpaal staren? Heb buienradar standaard lopen nu. Gaat wel tergend langzaam maar we blijven hopen hier in het zuiden.
Succes jullie allen en groeten,
Heb mij net eindelijk eens aangemeld als lid. Al enkele jaren lees ik dit forum, vooral in de winter. Echt geweldig.
Voornaam is Frits maar velen noemen mij duccieduc.
P*******************************lantaarnpaal staren? Heb buienradar standaard lopen nu. Gaat wel tergend langzaam maar we blijven hopen hier in het zuiden.
Succes jullie allen en groeten,
Hallo ! Welkom zou ik zeggen en join de gekte
Vanavond lantaarnpaal staren is misschien een beetje ijdele hoop.. maar het blijft leuk als er dan toch stiekem van die mooie vlokjes omlaag komen.. ik zou zeggen "gewoon doen":) | Gewijzigd: 18 januari 2015, 20:40 uur, door Callie-P
Welkom op het forum. Ik ben ook net nieuw hier en vond het welkom heel hartelijk.
Je vind de winterse buien heerlijk, maar wat vond je van het Pinkpop weer afgelopen jaar, was je erbij? Dat was me ook spektakel toch? Heb zelf ook familie in zuid limburg wonen en heb er zelf 10 jaar gewoond. Maar goed ik wijk af. Als ik eenmaal begin te typen....
Nogmaals welkom.
En Joyce, vwb pinkpop, dat is vrijwel live mee genieten vanuit de tuin ieder jaar . Is zeer dichtbij. Ben maar 2x geweest ooit. oa met Rammstein (toen ze nog echt goed waren). Uiteraard heb ik jaarlijks de vraag van bekenden of ze op de oprit kunnen parkeren. Scheelt toch wat en veilig.