ZOMERVERWACHTINGEN 2015
» Klik hier
Dit topic is slechts bedoelt voor het plaatsen van zomerverwachtingen die op internet gevonden worden. Chatten/reageren/discussiëren is hier liever niet gewenst.
ZOMER DISCUSSIETOPIC DEEL 1
» Klik hier
In het discussietopic staat het actuele en aankomende zomerweer centraal. Hier kan gediscussieerd worden over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, etc. Let op: dit bericht wordt naderhand niet meer geüpdate, het kan zijn dat er in de loop van de zomer een discussietopic deel 2 of verder wordt geopend.
WAARNEMINGENTOPIC DEEL 4
» Klik hier
Deel jouw actuele weersituatie, zoals neerslag, onweer of wind, met de lezers van Onweer-Online in het veel bekeken waarnemingentopic. Let op: dit bericht wordt naderhand niet meer geüpdate, het kan zijn dat er in de loop van de zomer een waarnemingentopic deel 5 of verder wordt geopend.
HET GROTE ZOMER KLETSTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent de zomer, natuurlijk kan je ook een eigen kletstopic aanmaken in de Kletscorner op het strand. Klagen is hier toegestaan, maar hou het netjes en overdrijf het niet. We houden de sfeer graag positief!
| Gewijzigd: 31 mei 2015, 12:01 uur, door Justin
Arke...nee, ik ben meer van het camperen. Travel achter de auto en gaan met de banaan.
Maar goed, heb net even dat filmpje van je bekeken, kanonne dat is ook wat veel van het goede, je zult je rot geschrokken zijn. Van de andere kant wel supervet dat je net aan het filmen was. Dat is spektakel met een grote S.
't is niet de oorzaak, dat weet ik ook wel maar het is wel vaak de inleiding tot kouder weer... En dat is de minder kant an de zaak. Ook voor onweersliefhebbers omdat je ook meteen weer tegen een paar "onweersloze" weken aan gaat hikken.
Da's toch berekoud na een heerlijke vrijdag?
Het voelt ook niet fris aan vind ik, maar dat het warmer mag, dat is zeker!
Het voelt ook niet fris aan vind ik, maar dat het warmer mag, dat is zeker!
Die 30 graden komt nog wel hoor....