ik heb het al vaker geroepen hier dat ze alleen willen zien wat ze willen zien en dan komt de teleurstelling weer om de hoek kijken!
ze zitten al RUIM een week van te voren elkaar helemaal gek te maken met alleen in hun ogen de (positieve) kaarten.
Totaal niet realistisch.... En natuurlijk is er een kleine kans dat alles op zijn plek valt maar het realisme ontbreekt hier echter wel!!!
Mensen hier moeten denk ik wat meer naar Callie zijn berichten kijken, hij verwoord het mijn inziens perfect en lees dan ook niet alleen het positieve
| Gewijzigd: 23 december 2014, 17:38 uur, door Stefanv
ik heb het al vaker geroepen hier dat ze alleen willen zien wat ze willen zien en dan komt de teleurstelling weer om de hoek kijken!
ze zitten al RUIM een week van te voren elkaar helemaal gek te maken met alleen in hun ogen de (positieve) kaarten.
Totaal niet realistisch.... En natuurlijk is er een kleine kans dat alles op zijn plek valt maar het realisme ontbreekt hier echter wel!!!
Mensen hier moeten denk ik wat meer naar Callie zijn berichten kijken, hij verwoord het mijn inziens perfect en lees dan ook niet alleen het positieve
Ik snap het probleem niet zo.. Maar dat ligt misschien aan mij.
Het zou wat zijn als we hier enkel de negatieve dingen gaan posten. En er is al meerdere malen gezegd dat er nog niks binnen is. | Gewijzigd: 23 december 2014, 17:41 uur, door Stefanv
Ik snap het probleem niet zo.. Maar dat ligt misschien aan mij.
-pluim-
Het zou wat zijn als we hier enkel de negatieve dingen gaan posten. En er is al meerdere malen gezegd dat er nog niks binnen is.
Ik heb het niet over negatieve dingen..... Maar over het feit dat er al maar wordt gezocht naar het in bepaalde mensen zijn ogen de perfecte kaarten op een termijn die niet realistisch is! | Gewijzigd: 23 december 2014, 17:48 uur, door Stefanv
We moeten niet negatief gaan lopen doen omdat GFS even geen sneeuw geeft, genoeg modellen doen dat wel, met toenemde signalen hoe dichter we bij zaterdag komen. Dus dat 'optimisme' is gewoon op zijn plaats. Zeker is nog niks maar dat er een behoorlijke kans is op sneeuw, dat staat vast.
hahaha, mij zal je niet horen klagen over het weer! het siert juist ons klimaat dat geen winter standaard is maar ook een zomer die alle kanten op kan gaan. Het voordeel hiervan is juist mocht het er van komen geniet je er extra zoveel van! Hoe saai zal het zijn als je al bij voorbaat al weet dat december tot maart non-stop vorst en sneeuw geeft en het voorjaar en de zomer non-stop een hitte golf..... | Gewijzigd: 23 december 2014, 18:04 uur, door Stefanv
klopt dat snap ik wel maar hoe realistisch is de termijn..... Niet!
Edit Stefanv: Gelieve buiten het citaat te reageren. | Gewijzigd: 23 december 2014, 18:05 uur, door Stefanv
klopt dat snap ik wel maar hoe realistisch is de termijn..... Niet!
Maar dan mogen we de kaarten toch wel posten? Anders mogen we pas vrijdag over eventuele sneeuw gaan praten, want me sneeuw is het altijd nowcasten
het kan vriezen, het kan dooien, dit is nederland, niet siberië
lange termijn voorspelling met legio lagedruk in de lucht zal in geen 100 jaar lukken, 1000 ook niet tussen () | Gewijzigd: 23 december 2014, 18:15 uur, door rvb