De ZOMERFOTO van 2014
Na deze wedstrijd zal direct de herfstwedstrijd volgen en daarna gaan de 2-wekelijkse wedstrijden van start met (hopelijk) veel mooie winterplaatjes! We hopen vanaf vandaag vele prachtige foto's voorbij te zien komen!
- Wat er te winnen valt? Eeuwige roem, daar doen we het voor! Maarr... tot het einde van 2014 geven we aan iedere gouden winnaar (1e plaats) een exemplaar van het weermagazine "Alles over het weer" weg! En speciaal voor deze zomerfoto editie geven we aan alle 3 de winnaars deze prijs!
- Per deelnemer is één foto per wedstrijd toegestaan.
- De foto moet gemaakt zijn in de looptijd van de wedstrijd. Om af te trappen verbreken we deze regel en dient je foto gemaakt te zijn in de zomer van 2014.
- Vermeld bij je foto de locatie en datum.
- Inzenden kan tot en met 23 november 2014. Bij minder dan 9 deelnemers wordt de wedstrijd met een week verlengt.
- Thema: Weer of natuur.
- Enkele dagen na afloop van de wedstrijd worden door een moderator de 3 winnaars bekend gemaakt in een apart topic. Het moderatieteam zal de uiteindelijke beslissing maken.
- Winnaars (1e plaats) zijn de wedstrijd erna uitgesloten van de 1e, 2e of 3e plaats, dit om iedereen een kans te geven. Deelnemen, ookal ben je uitgesloten van winnen, mag natuurlijk altijd!
- In dit topic slechts reageren met je eigen deelname en foto. Overige reacties worden verwijderd. In het uitslagentopic kan uiteraard wel gereageerd worden.
- Crewleden kunnen niet meedoen aan de wedstrijd maar mogen wel buiten mededinging foto's indienen. Zij zullen dit bij de foto aangeven.
| Gewijzigd: 10 november 2014, 23:20 uur, door Justin
Bloemkool kijkrichting duitse grens zomer 2014..vanuit mijn tuin in bovensmilde(drenthe).
Edit: Nog even de data opgezocht 20sept 2014
Mvg Tatanka | Gewijzigd: 11 november 2014, 12:03 uur, door Tatanka
Gemaakt in de ochtend van een onweersdag 7 augustus 2014. Ik lag met mijn zeilboot aan de Brouwersdam op de Grevelingen. Zat heerlijk koffie te drinken totdat de zon plotseling zwakker werd. Toen ik achterom richting oosten keek zag ik deze prachtontwikkeling, waarbij de zon nog net half tussen de inkeping stond. Binnen een minuut was die zoals hier.
Bij mij bleef het de hele dag droog, vaak zonnig en warm, maar slechts enkele km ten oosten van mij op de Grevelingen is het die dag langdurig noodweer geweest.
Kaartje van de ontladingen die dag voeg ik hierbij. Ik lag waar het pijltje naar wijst.
| Gewijzigd: 11 november 2014, 21:28 uur, door Ben47
Jammer genoeg reeds na zonsondergang trok een erg mooie shelf over mijn dorp. Niet ideaal, maar persoonlijk vind ik dit 't meest indrukwekkende beeld dat ik heb van afgelopen zomer. (Al wist ik jammer genoeg op het moment zelf niet 100% zeker wat ik zag en op foto zou hebben, staat hij er toch maar op )
| Gewijzigd: 15 november 2014, 21:10 uur, door Philippe Vanagt
Hier is statistisch gezien dan wel weinig onweer, maar prachtige luchten zijn hier zeker ook te vinden De foto is genomen in het veld tussen Wedde en Oude Pekela. De maan en andere details zijn goed zichtbaar op de foto Gemaakt met mijn Samsung S4.
| Gewijzigd: 18 november 2014, 16:55 uur, door Floris-Jan
Camera Make: SAMSUNG
Camera Model: GT-I9505
Software: I9505XXUFNC8
Taken: 2014:06:09 13:06:29