De volgende twee foto's staan vol dikke mammatus. We zaten op de camping en een onweersbui naderde. Toen de bui losbarstte stond ik samen met mijn tentbuurman zijn partytent vast te houden door de wind. Op een gegeven moment sloeg op de heuvel naast de camping (ongeveer 750 meter verderop) de bliksem in en via de partytent kregen we allemaal een schokje door de lekstroom. Zo'n schokje wat geen pijn doet, maar genoeg om goed van te schrikken. Ik hoorde dit ook van andere mensen terug op de camping.
Op de volgende 5 foto's die ontzettend grote verschikkkelijke boze onweersstorm waardoor het festivalterrein even werd stilgelegd. We hebben de tv-beelden allemaal wel gezien denk ik. Ik stond op dat moment op Camping B (ik was medewerker) en heb maar wat foto's gemaakt. Bizarre luchten, bizar weer.
De laatste 4 foto's zijn van een onweersbui die 's nachts over kwam. Foto's zijn gemaakt met smartphone. Ik kwam er achter dat er een burst-optie op mijn smartphone camera zit. Uitermate handig voor dit soort buien