Dat ziet er lekker uit, veel plezier alvast
Hier is het helaas maar somber vandaag, en morgen weer.
Je vergeet erbij te vermelden dat het een LT verwachting/berekening is. | Gewijzigd: 21 december 2011, 18:16 uur, door jlammertink
Sterker nog hij wist het niet eens dat er een foto gemaakt werd.
En sneeuw kettingen om doen op dat moment vond ik juist toch handig | Gewijzigd: 21 december 2011, 18:32 uur, door Eifel
Nee was me nog niet opgevallen, maar nu wel! Maar die is van november he, even nog wachten voor die van dec. dus.
Jij boft maar met zulke vooruitzichten! Have fun daar!
Op zich wel een spannende setting, maar zo ver weg (14 dagen) dan kan een kleine verandering in het begin, een behoorlijke verandering op die termijn teweegbrengen op de kaarten. Maar goed, dat weet je wel, haha, en we grijpen ons er gewoon aan vast, in de gaten houden dus ook.
| Gewijzigd: 21 december 2011, 18:36 uur, door Tyshane
Eerst droog met normale temperaturen. Daarna grote kans (90%) op een overgang naar opnieuw (vrij) zacht en wisselvallig weer.
@bron KNMI
Hoorde vanmiddag ook al op Duitse radio dat de temperaturen begin volgende week op sommige plaatsen richting de 10 + gaan. En vanaf woensdag weer ietsjes kouder.
We zullen het zien binne paar runs
Eind december komt er waarschijnlijk wel wat vorst ja, maar daarna (begin januari) komen de westenwinden waarschijnlijk gewoon weer op gang. | Gewijzigd: 21 december 2011, 21:05 uur, door onno333
Nou, waarschijnlijk is denk ik niet het goede woord. Dat is nl. iets wat je mag aannemen. Het is eerder mogelijk komen dan weer westenwinden op gang.