Als er een dikke ijslaag ligt en het goed blijft vriezen kan je de bovenkant bijvoorbeeld goed inspuiten met niet al te koud water of gewoon er met een grote freesmachine er overheen rossen maar dan moet dat ijs wel goed dik zijn
Als ze na het vegen niet te maken krijgen met meer sneeuw, zou ik er nog wel iets in zien, maar is het ijs op de hele route al sterk genoeg om het te vegen?
als je de ijs dikte ziet, dan zou het kunnen. En de friezen zijn trots op die elfstedentocht, dus moeten de handen uit de mouwen moeten, doen ze dat met veel liefde.
Geweldig he! volg het op de voet nu. en wist jou prognose al, want lees vele van jou, zoals je weet.
En daarom komt er volgens hem nooit meer een 11-stedentocht.
(Maar misschien denken de Friezen daar zelf anders over...)
Heb nu voor het derde jaar gewed met mijn zoon dat er WEL 1 komt...om een grote reep chocolade.
Dit vind ik humor, want als ze iets wel kunnen de friezen dan is het dat wel!! zie de vorige elfstedentochten. dat was 1 groot feest. Het zijn harde werkers, en laat ze organisatorisch maar schuiven, komt helemaal goed
Gezien het feit dat de ijsdikte "redelijk" te noemen valt is dit misschien nog op te lossen met schuiven... wel een klere werk maar de mogelijkheid is er...
IDD, nu maar hopen dat GFS het bij het juiste eind heeft...
Wij weet in maart pas zeker of het deze winter verreden wordt of niet.
Duidelijk dus
Als er een dikke ijslaag ligt en het goed blijft vriezen kan je de bovenkant bijvoorbeeld goed inspuiten met niet al te koud water of gewoon er met een grote freesmachine er overheen rossen maar dan moet dat ijs wel goed dik zijn
Dat ze het ijs transplanteren is tot daar aan toe, maar vlakfrezen? Kunnen ze hem net zo goed in Thialf rijden. Elfstedentocht is niet voor niets de tocht der tochten, je zult het moeten doen met wat er ligt;)
En daarom komt er volgens hem nooit meer een 11-stedentocht.
(Maar misschien denken de Friezen daar zelf anders over...)
Heb nu voor het derde jaar gewed met mijn zoon dat er WEL 1 komt...om een grote reep chocolade.
Ahum...Wij kunnen het wel aan hoor..... Maar dan moeten jullie daar blijven...
Edit: Avatar aangepast!!!!! | Gewijzigd: 22 december 2010, 08:53 uur, door luitzen
Maar ik denk dat er veel mensen zelf bij willen zijn...
En dan wordt het daar een gekkenhuis..
(Vooral als er ook nog veel gedronken wordt. (Beerenburg !) ) | Gewijzigd: 22 december 2010, 08:58 uur, door MariekeBreda
Stel de toch word gereden begin januari. En de kou blijft dan gewoon doorzetten zou er dan eind januari begin februari nog een toch kunnen komen als de kou doorzet. Of is dit eenmalig dan.
De elfstedentocht is 1 malig.
Complete onzin of slaat het wel ergens op?
Dat stond hier gisteren al omdat het vanaf een twitter bericht kwam. en onzin/zin geen idee, rayonhoofden spreken vandaag wel met de media, dus wie weet.
En zelfs de buienrader zie ik via twitter reageren op een vraag: zou de tocht der tochten er gaan komen?
Ik zou zeggen we wachten af, alleen voor gisteren hoorde je eigenlijk niets.
En ineens begint twitter berichten te zetten.. en stilletjes aan horen we meer,ik ben benieuwd.