Of had die me zo maar iets wijsgemaakt?
Kan best wel hoor.
Waarschijnlijk woont hij in het uiterste zuidoosten van Nederlands Limburg ( omgeving Vaals/Vijlen ). Dat gebied ligt echt wel een stuk hoger dan de rest van Nederland dus zou het best wel kunnen dat daar in schaduwrijke plaatsen nog wat sneeuwresten liggen.
Hier is het vandaag trouwens ook akelig koud gebleven...
Waarschijnlijk woont hij in het uiterste zuidoosten van Nederlands Limburg ( omgeving Vaals/Vijlen ). Dat gebied ligt echt wel een stuk hoger dan de rest van Nederland dus zou het best wel kunnen dat daar in schaduwrijke plaatsen nog wat sneeuwresten liggen.
Mijn (on)weer foto's : Foto's
klopt toen wij vanmorgen wakker werden lag er een dun laagje sneeuw (woon in heerlen zuid limburg) maar nu is het toch langzaam weg aan het dooien kids hadden zoiets van nee he niet weer sneeuw
Met de snel lengen van de dagen en met het langzaam stijgen van de temperatuur komt er een eind aan deze mooie winter 2009-2010. Misschien nog een paar winterse speldenprikjes gaan we richting het onweerseizoen 2010. Kijk eens naar de temperatuur voor 24-3 (GFS 12-3 0h GMT); kijk daar wordt ik nu vrolijk van .
Graag dank ik een ieder, die haar/zijn nuttige bijdrage heeft geleverd aan deze 22-delige topic. Ik zie jullie terug op de nieuwe forums m.b.t. het weer 2010.
Hier in centraal Belgie sneeuwde het gisteren ook nog. Niet genoeg om zichtbaar te zijn, maar genoeg om last van te hebben op de fiets. Gezien de huidige pluimen lijkt het echter waarschijnlijk dat we tenminste de komende week geen sneeuw meer zien.
Zal dan toch wel natte sneeuw geweest zijn, alleen hier in Limburg was het kouder als 3°C.
Ik denk dat ik geen sneeuw meer ga zien tot de volgende winter, als er nog iets valt zal het 's avonds zijn en gesmolten zijn voor ik opsta | Gewijzigd: 12 maart 2010, 11:01 uur, door WimBaens
die kans zit er dik in idd
maar ik kijk net op de site van meteo consult en zie
ik dat als de temps volgende week omhoog gaan ook af en toe
een graadje vorst voor in de nacht tussen zit
trouwens, waarom zie ik amper neerslag zitten bij engeland
terwijl satrep een PL aangeeft | Gewijzigd: 12 maart 2010, 19:34 uur, door gerard van den brink
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik denk dat ik geen sneeuw meer ga zien tot de volgende winter, als er nog iets valt zal het 's avonds zijn en gesmolten zijn voor ik opsta
In de lucht was de sneeuw nog best droog hoor maar ik denk inderdaad niet dat de sneeuw zou zijn blijven liggen. Toch was het wel stervenskoud op de fiets...
Zeg overigens niet te snel dat het niet meer gaat sneeuwen, zo nu en dan komt er nog een run of pluim voorbij die vrolijk richting winter gaat. Tegen het einde van de maand ligt het gemiddelde van de Leuven-pluim 's nachts rond 0 graden, en dan is een beetje neerslag genoeg om sneeuw op te leveren.