Ik hoop dat het koud wordt, afgelopen nacht zou het hier ook -12 worden maar het werd -5
Opblazen gepast? Lol! Of bedoel je oppassen geblazen?!
Hier verder nauwelijks dooi vandaag, geen plassen gezien gelukkig!
Om te patsen met hun verbindingssnelheid waarschijnlijk
Mooie heldere lucht hier om het moment, zal wel snel afkoelen brr
Om te laten zien hoe snel hun verbinding is. Niet dat we er iets aan hebben maar toch leuke nutteloze informatie.
Een avatar is toch iets anders dan een speedtest in je sig. Ik gebruik altijd en overal op inet deze avatar. Dus als je ergens een Brisk ziet met deze avatar dan.......yep...it's me!
Ik weet wel dat er toen ik nog klein was een keertje sneeuwresten waren op mijn verjaardag en die valt op twee mei..
Vroeger was alles beter....
Zelfs de avatars... | Gewijzigd: 16 februari 2010, 20:03 uur, door Micky
Volgens mij laat dat ding dus niet zijn internet-verbinding-snelheid zien, maar die van jezelf! Net als die sig. van Jan altijd je ip-adres toont! Althans, bij mij tenminste wel!
Dat ip is me bekend, maar die speedtest is niet van mij zelf. Ik heb glasvezel en welliswaar hoge snelheid, maar upload moet hetzelfde zijn als download, deze geeft: 64.68 down 25.04 up
edit> check het hier | Gewijzigd: 16 februari 2010, 20:15 uur, door zwoof
Elfstedentocht is ook in maart nog mogelijk
Maar de kans op een Elfstedentocht is natuurlijk sowieso klein. Gebaseerd op de afgelopen 100 jaar, waarin er 15 Elfstedentochten werden gehouden, is er een kans van 15% dat de Elfstedentocht in een winter gehouden wordt.
en 85% dat het in de zomer gehouden wordt?