;) )
gewoon mobiel Sony Erikson 850I
Sony Ericsson K850i Cybershot telefoon
De Sony Ericsson 850i camera telefoon is een mobiel apparaat waarmee je makkelijker dan ooit foto's kunt maken, versturen en delen. "Bij Sony Ericsson gaat het erom dat we de juiste telefoon voor jou hebben, of je nu foto's van een hoge kwaliteit wilt maken, naar je favoriete muziek wilt luisteren, of gewoon wilt kunnen bellen," zegt Eric Rikken, marketing director bij Sony Ericsson Benelux. "De nieuwe cameratelefoon bied je de keuze tussen een volwaardig alternatief voor een digitale camera en een clamshell zaktelefoon met een camera om spontane foto's te maken."
Tsja ...... waarom, zeg het maar .
Daarom
heb k ook maakt gewoon schitterende foto's!! daarom
voor degene die het nog niet wisten, ik ben nogal inactief komende tijd ivm enige zaken+ examens.
in mijn beheer zijn
canon eos 1D mark II (snel ivm extreme sporten en evenemten )
canon eos 40D
QHY5 camera (voor aansturen van de telescoop )
QHY9 camera (pre-order) (voor gebruik met de telescoop )
meade LPI camera ( voor live webcam uitzending )
lenzen:
17-40 F4 L
24-70 F2.8 L
70-200 F2.8 IS L
tokina 10-17 fisheye
en bezig voor een 400 2.8 IS L
heb nog tal van telescopen en die zijn hier te zien klikje hier
hij heeft een draagkracht tot 8kg ( mag ook wel met gebruik van telelenzen etc )
daarnaast zitten er ook veren in zodat bij zware lading, dat het wat makkelijker heen en weer te zwingen is.
het gaat dus om het stukje onder de lens en de cam.
en een 3tal waterpasjes, die ook zeer handig zijn voor een rechte horizon.
Voor de foto's gebruik in een oude spiegel reflex van Canon met een telelens en een Macro-lens. Werkt nog met film dus echt veel weerfoto's zijn er nooit uitgekomen.
Leuk cameraatje...zeker voor een telefoon. De resolutie is belachelijk hoog voor een telefoon en de kwaliteit van opname is best acceptabel. Tot nu toe heb ik alle foto's die ik op het forum heb gezet daarmee gemaakt Maarja liever een echte DSLR-camera als er weer wat geld over is.